NASA 2020: Are You Ready?

Click any button for sharing!


Launching Americans from U.S. soil, sending a new rover to Mars and continuing to prepare for human missions to the Moon are just a few of the things NASA has planned for 2020.

This video is available for download from NASA’s Image and Video Library: https://images.nasa.gov/details-NHQ_2019_1231_2020_Look_Ahead

Comments: 100
  1. Blendz Official

    I feel like Coke is gonna be the first to “commercialize” the moon.
    Just imagine looking up at the moon and seeing “Drink Coca Cola” in big letters.

  2. Brian Mccorry

    NASA in Hebrew means to deceive

  3. GEOMETRIC NUKE

    Ugh I just hope they don’t wake up sentinel prime again and then next thing you know, welp
    There’s cybertron smh 🤦‍♂️
    Someone will get this

  4. Joshua Skeoch

    I wish I could help with all this once I’ve done my GCSEs because this is what inspired me to go into sciences

  5. Bʟᴀᴄᴋ Sᴀɴᴛᴀ .

    When the video started, I thought it was the Avengers song
    xd

  6. Abraham C

    Editor: how hype u want the video mate
    NASA: yes

  7. Lyd Sylver

    Noé is us in space.late. So move you

  8. MapleMilk

    Forget Area 51
    THIS is where the Ailen Cheeks are!

  9. Cole Klaassen

    “Made with imovie”

  10. Tiesiog Simonas

    When I grow up, I want to be a NASA astronaut. :)

  11. Jiff Skippy

    0:37 legit thought the avengers theme was gonna start playing

  12. Bautista Bertone

    Nasa=are you ready
    You=yes

  13. GoodluckGamer

    “Are you hiring?”

  14. elfartsmeller

    No, I’m not ready but my kids are gonna love it

  15. HD Live

    Why does the music in the video kind of Remind me of like avengers marvel music or something… And like even more at 0:51 than normal

  16. african mate

    I am ready for the future, goodbye 2010s, you will be missed.

  17. PARADISE VALLEY

    I thought I was watching National Geographic for a second there.

  18. Redman 4 life

    “Woah Phlat”

  19. Zyro Sourcer

    When is the moon mission gonna happen

  20. LÆ ZY

    NASA: Are you ready?
    Me: As long we’ve talked through looking for a new planet to escape the 3rd World War
    NASA: Wait what?

  21. BenTheTechGuy

    The music made me think I was watching a marvel trailer for a second there

  22. Diego Herrera

    Vamos a ver si logran algo bueno este año xD

  23. Rohat Akkus

    Me: I have big plans for 2020
    Media:WW3 IS TRENDING
    oh no

  24. Aidey8 mph

    1:28
    My dad is working on parts for that satellite!

  25. F. B. I

    nasa: are you ready?
    ww|||: yes
    Amazonas burning:yes
    africa burning:lets gooooo
    apocalipse: aeeeeeee

  26. Pepe Frog

    2019 is probably the last year that ends with teen for the rest of our life

  27. Kiam Beatz

    you have the money for this rockets but not the money to delete this bushfires in australia.. what is this world..

  28. Mr. Ren

    All of these projects might be pushed back cuz of ww3

  29. anwar daud

    NASA : “are you ready?
    “Ay ay captain”

  30. can we get 6,000 subs with few videos?

    NASA: r u ready?
    me: *for ww3? i dont think so*

  31. •ßlank ßoi•

    Government : *laughs in not giving budget*

  32. The troll One

    Low key the sound track be sounding like avengers

  33. Shivang Mishra

    Starting Music was like Avengers :)

  34. chala mohammed

    He was a good laugh I needed it

  35. jagatheesan kunasaikaran

    I AM READY! WHERE ARE WE GOING?

  36. GanzGenau

    2019 feels like it was yesterday lol

  37. SuperDCUniverse1

    I’m excited for this but what does nasa have to do with traffic drones and development of “stealth” planes they got contracts with the gov?

  38. Boss Dz

    All measurements and calculations outside the globe are inaccurate, because no reference to the universe has yet been discovered, but rather we derive our calculations from the sun with their light.

  39. Ariel Flores

    “ARE YOU READY?”
    I’m always ready💂

  40. Lyd Sylver

    c”est pas pour rien que l’on voit les lumières des autres soleils dans l’espace

  41. Aliens On Dope

    I’m ready. I’m so ready. Send me to the stars!

  42. darren henifin

    I read this, i was like “for what, war?”

  43. Emmu10Naravez

    Me: READY!

  44. Galaxyaurawolf

    NASA : ARE U READY FOR 2020
    My recommendation few hours later: were moving to the moon in 2024
    Me: 🤦‍♀️

  45. Bianca Amos

    It almost sounds like avengers theme.

  46. Kipgek I

    So when is this update gonna be released

  47. Darling Benjamin Cruz

    I Love This show. Look so real. I am ready for Season 2020

  48. Georgina Drone

    The first ARTEMIS mission should be called “ARTEMIS 19”

  49. Soulplexis

    The earth’s mightiest heroes

  50. Kroksu

    NASA: “Are you ready?”
    Aliens: HOLD UP

  51. Lexi

    what if WW3 happened whilst people were in space?

  52. Y Tho

    So we can confirm that NASA was rocket riding before fortnite players.

  53. Eric Zhang

    CASC: Are you ready?
    NASA: Yeah!

  54. MyLord Crime

    I want to be an astronaut :) this is my dream and I’m sure one Day My dream will become true

  55. masterimbecile

    “Space is hard.”
    – NASA 2019

  56. AeronAWEtics

    2:00 OMG THEY R ACTUALLY MAKING ANOTHER CONCORD IM SCREAMING IRL

  57. Is This Rain?

    Government: So what do you wanna do in 2020?
    NASA: Yes.

  58. Abhishek Nepal

    NASA: Plans to do many stuff in 2020
    World War 3: *Im going to end this man’s whole career*

  59. Bob Berch

    That helicopter:- HOW will it get lift in an atmosphere so much thinner than ours? (I know it WILL, but I dont get…HOW?)

  60. Tony Lin

    “our limitation is the imagination”
    “no, our limitation is the budgt, for real ! “

  61. art 'n' craft

    NASA: WE ARE BADS
    ISRO: WE ARE YOUR DAD’S
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  62. Jasmin Baker

    NASA: We are developing a new economy
    Me:

  63. Kimpreet Kaur

    NASA: Are you ready?
    Me still in 2011: wha-

  64. Jasmin Baker

    NASA: Are you ready?
    Me: Not really…
    WW3: Allow me to introduce myself
    Me: SHUT UP AND TAKE MY MONEY

  65. couqbolt

    NASA: so what’s our budget this year?
    Government: No

  66. myktylgaan

    Hmm… can’t help but look round the world and reply: “nope, we’re definitely not ready”

  67. Michael Parrott-MacLeod

    NASA: Are you ready?
    Me: where did you go? Since 1985? Nothing involving manned flight. It’s a shame.

  68. SaucyyDML 2

    Big thanks to our sponsor: RAID SHADOW LEGENDS

  69. Javi Dice

    Sponsors and Private Developers: How much help do you need ?
    NASA: YES

  70. Logan Porter

    Just imagine if the world was a complete peace and all the countries could focus there budgets on space exploration and humanity-improving technology

  71. You on Kazoo and morgz are satanic.

    NASA: “This is gonna be amazing!”
    Beerus: “Finally, a worthy opponent!”

  72. Ryan Victor

    Nasa: are you ready
    Irán: No

  73. M4D AL3X

    Meanwhile at Avengers HQ:
    Who stole our music?

  74. The Master Chef

    Who else thought they were using the avengers theme song

  75. xBeasty

    NASA: I’m ready
    Government: so the millitary is gonna take 50% of your budget

  76. Reilly Allen

    Imagine how great it would be if NASAs budget increased

  77. Alana Arciaga

    HAPPY 50th YEAR CELEBRATION IN MY ONLY PLANET IN THE UNIVERSE “EARTH”.

  78. Rein Berglund

    NASA: Look at all these amazing things that we will do in 2020!
    Trump: Let me just start a war with Iran reeeeeaaaaal quick

  79. Priyavrat Misra

    It’s funny how you could add “for science” after every phrase shown and it still makes sense.

  80. -No-

    NASA: im ready im ready
    Government: no you ain’t
    Welp now i know why the budget is cut

  81. TAE KOOK

    Nasa: Are you ready?
    Red Velvet: ZIMZALABIIM

  82. JojiniChazz

    “developing a low earth orbit economy” uh what

  83. Octet

    Why do I feel like NASA is getting to be extraordinarily sensationalist, marketing like a corporation

  84. REJX Theodor

    Everybody gangsta till aliens get angry we locked their friends on area 51

  85. Tan Yu Hur

    Nasa: r u ready?
    Gov: yeah no ur gonna get a budget cut sorry man

  86. Himesh Reshamiya

    Earth is flat, NASA wasting more money as usual

  87. DaBusDriverr ಠ_ಠ

    5 Years later…
    NASA : WE FOUND AN INFINITY STONE!!

  88. MixableCrib

    NASA: are you ready
    Me: not yet
    Days later: OK let me off this world before ww3

  89. Epic Clamble

    NASA: “Are you ready?”
    Memes: “Dear!, im in home!”

  90. gqn2

    NASA: “Are you ready?”
    Congress: “We have to cut the budget.”

  91. Sahvi

    Nasa: We’re testing out our new space suit!
    My mind: Thicc

  92. Dippertooth12

    Thanos: “why you playing avengers theme song “

  93. RESURRECT2

    NASA, the real plans for 2020:
    -sending cat memes into space
    -searching for intelligent life in the Earth’s Internet

  94. Canak

    *NASA* 2020: “We are sending them back to the moon!”
    *NASA* 2025: “Sorry its all classified”

  95. MartianG4m3r

    “Now we would like to thank our sponsors, “Raid shadow legends”, for making all of this possible.”

  96. Not Hambonez

    “We have a lab for science”
    *gasp*

  97. Io Bobus

    I didnt see: “deporting all flat earthers to the moon”

  98. BaconBoySlim

    Nasa: Developing a quiet supersonic plane
    Pentagon: Hmm…

  99. Dominikmb17

    NASA: „Are you ready?“
    Congress: we cut the budget
    NASA: ok well at least we got new ikea desktops

  100. kool41guy

    “Are you ready?”
    Bruh I’m not even ready for school on Monday

Comments are closed.